Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Je moet geregistreerd zijn om te kunnen communiceren met de community.
Deze vraag is gerapporteerd
1 Beantwoorden
32 Weergaven

Waarom wordt de actie "Update Taxes And Amounts" niet automatisch weergegeven bij het wijzigen van de fiscale positie op een factuur? Hoe kan ik ervoor zorgen dat de actie "Update Taxes And Amounts" automatisch wordt weergegeven?

Wat gebeurt er wanneer ik de fiscale positie verander van een EU-gerelateerd bedrijf naar een nationaal bedrijf?

Annuleer
Auteur Beste antwoord

Waarom wordt de actie "Update Taxes And Amounts" niet automatisch weergegeven bij het wijzigen van de fiscale positie op een factuur? Hoe kan ik ervoor zorgen dat de actie "Update Taxes And Amounts" automatisch wordt weergegeven?

1. Log in op uw database als admin-gebruiker.
  2. Open de Apps applicatie.
  3. Zoek naar de Facturatie app.
  4. Klik op de drie stippen en kies Bijwerken.

Deze functie zal verschijnen:

Na deze update zal de actie "Update Taxes And Amounts" automatisch worden weergegeven onder de contactgegevens wanneer de fiscale positie op een factuur wordt gewijzigd.

Wat gebeurt er wanneer ik de fiscale positie verander van een EU-gerelateerd bedrijf naar een nationaal bedrijf?

Wanneer u een factuur maakt voor een EU-gerelateerd bedrijf en deze opslaat, zal Odoo bij het wijzigen naar een nationaal bedrijf de fiscale positie automatisch aanpassen in het tabblad "Overige informatie". Echter, de btw-tarieven op bestaande factuurregels worden niet automatisch bijgewerkt.

Annuleer